Referenssit

Pricer digihintajärjestelmä on jo käytössä yli 16 000 myymälässä ympäri maailman ja Suomessa seuraavissa myymälöissä:

  • Rajala ProShop / Helsinki Postitalo
  • Raahen 1. Kauppaporvarin Apteekki
  • Hervannan Apteekki / Tampere
  • Itä-Suomen Yliopiston apteekki / Kuopio
  • Myyrmannin Apteekki / Vantaa
  • Kotkan Ankkuriapteekki / Kotka


Pricer on toimittanut 165 miljoonaa digihintalappua, näytön paristolle myönnetään 7 vuoden takuu.




Case: Kauppaporvarin 1. Apteekki, Raahe

Kassa- ja apteekkijärjestelmä Reseptum MAXX.

Ohjelmistojen integrointi ja rajapinnan rakentaminen sujui nopeasti yhteistyönä ja ensimmäinen apteekkiasennus tehtiin alkukesästä 2017. ESL-hintalappuihin siirretään tuotetiedot kassajärjestelmästä palomuurilla erotetun ja yksisuuntaisen ethernet yhteyden avulla jolloin tietoturva on, myös huolehdittu kuntoon. Pricer järjestelmän eri toimintoja pystytään myös ohjaamaan "myymälätasolta" langattoman käsipäätteen avulla. (mm. hintalapun ja tuotteen linkitys tai poisto, tekstin lisäys hintalapulle)

Tuotetiedot lähetetään automaattisesti, suoraan kassajärjestelmästä. Pricer järjestelmä käsittelee tiedot ja päivittää ne digitaalisille hintalapuille tuotekohtaisesti mutta vain mikäli jokin tiedoista on muuttunut, jos tiedot pysyvät samana päivitystä ei lähetetä hintanäytöille turhaan, tällä yhdessä IR-tekniikalla toteutetun langattoman tiedonsiirron kanssa on saatu digitaalisten hintalappujen energiankulutus pysymään markkinoiden alhaisimpana josta syystä Pricer myöntää 7 vuoden takuun digitaalisten hintalappujen paristonkestolle.

Järjestelmään toteutettiin myös hintalappujen näkymän ohjaus tarjous- tai kampanjatuotteille jolloin järjestelmä osaa automaattisesti vaihtaa digitaalisen hintalapun pohjan "normaali" tai "tarjous" näkymään. Erinlaisella tarjoushintapohjalla haluttiin selvästi erottaa normaalihintainen tuote vaihtamalla hintanäytön värit käänteisiksi (musta pohja) sekä käyttämällä Pricerin Smart Flash - vilkkuvaa LED valoa herättäjänä, tämän ansiosta asiakkailta onkin tullut palautetta erittäin helposti löydettävistä tarjouksista.

Apteekkari Ilkka Lievosen kommentti:

”Ei ole mitään mieltä, että henkilökunta tulostaa hintatarrat ja näpertää kahden viikon välein uusia hintalappuja muoviliuskojen väliin. Sillä ajalla tehtävä asiakaspalvelu ja kaikki siihen liittyvä on paljon arvokkaampaa”

Receptum julkaisu, koko artikkeli löytyy täältä: 

Lue lisää linkistä: