Referenssit

Pricer digihintajärjestelmä on käytössä Suomessa seuraavissa myymälöissä:

  • Rajala ProShop / Helsinki Postitalo
  • Raahen 1. Kauppaporvarin Apteekki
  • Hervannan Apteekki / Tampere
  • Itä-Suomen Yliopiston apteekki / Kuopio
  • Myyrmannin Apteekki / Vantaa
  • Kotkan Ankkuriapteekki / Kotka
  • Helsinki-Vantaa lentoaseman apteekin palvelupiste ( portti 28 )
  • Koivukylän Apteekki / Vantaa
  • Kempeleen Ykkösapteekki / Kempele 
  • IKH, Isojoen Konehalli / Kauhajoki
  • IKH, Isojoen Konehalli / Pori
  • Helsinki-Vantaa lentoaseman apteekin palvelupiste non-schengen alueella
  • OLO-Apteekki Graniittitalo / Helsinki Kamppi


Pricer on toimittanut 175 miljoonaa digihintalappua yli 50 maahan.

Tutustu Pricerin referensseihin tästä



Esimerkki case: Kauppaporvarin 1. Apteekki, Raahe

Kassa- ja apteekkijärjestelmä Reseptum MAXX.

Ohjelmistojen integrointi ja rajapinnan rakentaminen sujui nopeasti yhteistyönä ja ensimmäinen apteekkiasennus tehtiin alkukesästä 2017. ESL-hintalappuihin siirretään tuotetiedot kassajärjestelmästä. Pricer järjestelmän eri toimintoja pystytään myös ohjaamaan myymälätasolta langattoman käsipäätteen avulla. (mm. hintalapun ja tuotteen linkitys tai poisto, tekstin lisäys hintalapulle)

Tuotetiedot lähetetään automaattisesti, suoraan kassajärjestelmästä. Pricer järjestelmä käsittelee tiedot ja päivittää ne digitaalisille hintalapuille mutta vain mikäli jokin tiedoista on muuttunut. Jos tiedot pysyvät samana päivitystä ei lähetetä hintanäytöille turhaan.

Järjestelmään toteutettiin myös hintalappujen näkymän ohjaus tarjous- tai kampanjatuotteille jolloin järjestelmä osaa automaattisesti vaihtaa digitaalisen hintalapun pohjan "normaali" tai "tarjous" näkymään. Erilaisella tarjoushintapohjalla haluttiin selvästi erottaa normaalihintainen tuote, vaihtamalla hintanäytön värit käänteisiksi (musta pohja) sekä käyttämällä Pricerin Smart Flash - vilkkuvaa LED valoa huomionherättäjänä, tämän ansiosta asiakkailta onkin tullut palautetta erittäin helposti löydettävistä tarjouksista.

Apteekkari Ilkka Lievosen kommentti:

”Ei ole mitään mieltä, että henkilökunta tulostaa hintatarrat ja näpertää kahden viikon välein uusia hintalappuja muoviliuskojen väliin. Sillä ajalla tehtävä asiakaspalvelu ja kaikki siihen liittyvä on paljon arvokkaampaa”

Receptum julkaisu, koko artikkeli löytyy täältä: 

Lue lisää linkistä:



Kuvia kohteista